سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۴۲۱۰
سه‌شنبه ۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۰۶:۲۲

فکرشهر: نکوداشت هفته کتاب و تجلیل از فعالین و تلاشگران عرصه کتاب و کتابخوانی، با حضور مجموعه مدیریتی شهر وحدتیه و مسوولین بخش سعدآباد برگزار شد.

به گزارش «فکرشهر»، در این مراسم با تاکید مسوولین امر، بر اهمیت گسترش و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در سطح شهر و لزوم توسعه فرهنگی به عنوان زیربنای سایر توسعه ها، همکاری، مساعدت و همراهی همگانی را برای تحقق این امر خواستار شدند.

به نوشته روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر وحدتیه، در این نشست فرهنگی که در محل کتابخانه عمومی شهدای شهر وحدتیه و به میزبانی خانم حیاتی ـ مسوول این کتابخانه ـ برگزار شد، شهردار، رییس، نایب رییس و برخی دیگر از اعضای شورای اسلامی شهر وحدتیه، سرپرست اداره آموزش و پرورش منطقه سعدآباد، رییس کتابخانه های عمومی شهرستان دشتستان، مسوول نمایندگی ورزش وجوانان شهر، معاون بخشدار سعدآباد و مشاور شهردار وحدتیه در امور بانوان، فعالین فرهنگی، کتابداران، تلاشگران و مروجین عرصه کتاب و کتابخوانی حضور داشتند.

در این نشست، از جانب مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر وحدتیه و مسوول کتابخانه از فعالین برتر فرهنگی و تلاشگران عرصه کتاب و کتابخوانی به شرح ذیل تقدیر و تجلیل به عمل آمد:

ـ خانم معرفت - فعال فرهنگی وهمکاری مجدانه با کتابخانه شهر

ـ آقای محمد صداقت - فعال فرهنگی وهمکاری مجدانه با کتابخانه شهر وحدتیه 

ـ آقای سید حسام مزارعی- مروج کشوری کتاب 

ـ آقای سروش تولایی- کتابدار برتر

ـ آقایان حمید رضا فروزان، ایمان باقرزاده و حامد معتمدی - همکاری در نشر و اطلاع رسانی اخبار حوزه کتاب و کتابخانه

ـ آقایان سید محمدعلی موسوی، قائم برامکی و یاسین برامکی - کتاب خوان برتر کتابخانه شهدای شهر وحدتیه.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر